Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 01 Ağustos 2014 Cuma 16:51  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Güncel
MİNİK BEDENLERE İŞKENCE
Bebekleri döven bakıcı tutuklandı
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Bebekleri döven bakıcı tutuklandı
02 Aralık 2007 Pazar 09:17

Kocaelİ'nİn Karamürsel ilçesindeki Gazanfer Bilge Çocuk Yuvası'nda çalışan bir bakıcı anne, 0-3 yaş arasındaki çocuklara kötü davrandığı iddiasıyla tutuklandı.

Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu İl Müdürlüğünce, kuruma bağlı Karamürsel Gazanfer Bilge Çocuk Yuvası'nda görevli Kız Meslek Lisesi Çocuk Gelişimi ve Bakımı Bölümünden mezun bakıcı anne S.S'nin, 0-3 yaş arasındaki çocukları terlikle dövdüğü, cep telefonuyla çekilen görüntüyle tespit edildi. Müfettişlerin, Karamürsel Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunması üzerine gözaltına alınan S.S. mahkemece tutuklandı.

Bu haber 1230 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 1 ziyaretçi
Ortalama 10 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Bebekleri döven bakıcı tutuklandı " başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Güncel Haberleri
Erdoğan'a İstiklal Marşı Yanıtı 01.08.2014 15:26
Cumhurbaşkanı adayı Ekmeleddin İhanoğlu, Başbakan Tayyip Erdoğan'ın İstiklal Marşı'nı bilmediğine ilişkin iddiasıyla ilgili açıklama yaptı.
Kategori: Güncel
22 Temmuz Tutuklamalarına İlk İtiraz 01.08.2014 15:02
Emniyet Müdürü Mesut Yılmaz'ın da aralarında bulunduğu 8 kişinin avukatları "tutuklama" kararına itiraz etti.
Kategori: Güncel
Göğebakan Uğurlanıyor (Canlı) 01.08.2014 13:31
Sanatçı Murat Göğebakan, Fatih Camii'nden son yolculuğuna uğurlanıyor.
Kategori: Güncel
Suriyeli Dilenciler İçin Talimat Verildi 01.08.2014 13:30
Başbakan Yardımcısı Beşir Atalay, gündemdeki gelişmelerle ilgili bir basın toplantısı düzenledi.
Kategori: Güncel
Kızına Benzettiği Kadına Kurşun Yağdırdı 01.08.2014 13:08
Bursa'da bir kişi, 10 yıl önce evi terk eden kızına benzettiği kadına sokak ortasında kurşun yağdırdı. Kadının durumunun ağır olduğu bildirildi.
Kategori: Güncel
Köşk'ten Önemli Ateşkes Açıklaması! 01.08.2014 12:13
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, Gazzede sağlandığı açıklanan 72 saatlik ateşkesle ilgili açıklama yaptı. Ancak yapılan açıklama ateşkesin İsrail tarafından 2 sonra bozulmasının ardından paylaşıldı.
Kategori: Güncel
Bakan'dan Flaş Bedelli Askerlik Açıklaması! 01.08.2014 11:45
Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz: Cumhurbaşkanı seçiminden sonra bu yolda (bedelli askerlik) yapılacak bir değerlendirme çalışmasının sonucunu bekliyoruz.
Kategori: Güncel
Vapur Seferleri İptal! 01.08.2014 10:16
İETT otobüsü kazası nedeniyle Kabataş-Kadıköy-Adalar vapur seferleri iptal edildi.
Kategori: Güncel
İETT Otobüsü Durağa Çarptı! 01.08.2014 09:14
Kabataş'ta İETT otobüsü durağa çarptı.Çok sayıda yaralı var
Kategori: Güncel
Tehlike Çanları! 31.07.2014 14:12
Son iki yılda kuraklığın etkisiyle gölü besleyen kaynakların önemli bölümünün kuruması sonucu su düzeyi giderek düşen Sapanca Gölü'nde tehlike her gün biraz daha büyüyor.
Kategori: Güncel
Gurbette Seçim Heyecanı 31.07.2014 13:07
Yurt dışında yaşayan Türk vatandaşları, Cumhurbaşkanlığı seçimi için oylarını kullanmaya başladı. Yurt dışında ilk kez oy kullanan Cafer ailesi, "Danimarkada yıllarca oy kullanma talebinde bulunduk ama ilk kez şimdi nasip oldu. Heyecandan bütün gece
Kategori: Güncel
Murat Göğebakan'ı Kaybettik! 31.07.2014 09:59
Uzun süredir kanser tedavisi gören sanatçı Murat Göğebakan, tedavi gördüğü yoğun bakım ünitesinde bu sabah hayatını kaybetti.
Kategori: Güncel
Bayram Kazalarında Bilanço Yine Ağır! 30.07.2014 20:24
Ramazan Bayramı tatili boyunca yurdun dört bir yanında meydana gelen trafik kazalarında toplam 109 kişi öldü, 852 kişi de yaralandı.
Kategori: Güncel
İstanbul'da Demirtaş Gerginliği 30.07.2014 18:21
İstanbul Nurtepe'de Cumhurbaşkanı adayı Selahattin Demirtaş'ın seçim standının kaldırılmasını istedikleri iddiasıyla, Halk Cephesi üyeleriyle HDP'liler arasında dün akşam başlayan gerginlik bugün de devam etti.
Kategori: Güncel
Arınç'tan O Eleştirilere Çok Sert Yanıt! 30.07.2014 14:40
Geçtiğimiz günlerde yaptığı 'kahkaha' açıklamasının ardından eleştirilen Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç gündeme dair soruları yanıtladı.
Kategori: Güncel
Müge Anlı'ya Büyük Şok! 30.07.2014 13:58
'Paralel operasyon' kapsamında ortaya çıkarılan yasadışı dinleme kayıtları arasında ilginç bir detay göze çarptı. Müfettiş raporuna göre TV programcısı Müge Anlı önce "silahlı örgüt üyesi" olarak sahte bir isimle dinlenmiş.
Kategori: Güncel
Merakla Beklenen Anketin Sonucu Açıklandı! 29.07.2014 15:33
Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde anket şirketlerinin araştırma sonuçları ardı ardına yayınlanırken en çok merak edilen araştırmanın sonuçları da sızdı.
Kategori: Güncel
Başbakan Cesaret Madalyası'nı Geri Verecek 29.07.2014 12:32
Türkiye'nin Washington Büyükelçisi Serdar Kılıç, Başbakan Erdoğan'a verdiği Cesaret Madalyası'nı geri isteyen Amerikan Yahudi Kongresi Başkanı Jack Rosen'a Başbakan adına bir mektup yazarak "ödülü vermekten memnuniyet duyacaktır" dedi.
Kategori: Güncel
Dağdan İnene İş Kredisi TOKİ'den Ev 29.07.2014 11:24
Çözüm sürecinde son aşamaya gelindi. Türkiye'ye gelecek PKK'lıların yeni hayata uyum sağlaması için plan hazır.
Kategori: Güncel
AK Parti'de Sürpriz İstifa!!!!! 28.07.2014 14:55
AK Parti'nin kurucu üyesi ve eski genel başkan yardımcısı Dengir Mir Mehmet Fırat, Facebook adresinde yayınladığı bir açıklamada partisinden istifa ettiğini duyurdu.
Kategori: Güncel
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-Çatışmanın Arasında Kalan Genç Hayatını Kaybetti
-Nargileye Yasak Var mı?
-Yine Otobüs Kazası: 2 Kişi Öldü!
-Galatasaray'dan İki Bomba Birden!
-Kızına Benzettiği Kadına Kurşun Yağdırdı
-Suriyeli Dilenciler İçin Talimat Verildi
-Göğebakan Uğurlanıyor (Canlı)
-Efsane Futbolcu Saldırıda Öldürüldü
-22 Temmuz Tutuklamalarına İlk İtiraz
-Grevler Kapıda, Enflasyon ve İşsizlik Yükselecek
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-F.Bahçe'ye Son Dakika Şoku!
-İran: IŞİD'in Lideri Yahudi Bir Ajan
-Netanyahu: Ateşkes Olsa da Olmasa da...
-PKK İki Kardeşi Dağa Kaçırdı
-Demirtaş'tan TRT Genel Müdürü'ne Tehdit
-Türkiye Düğmeye Bastı
-'Askerlik Şubeleri Kapanabilir'
-Altın Portakal'ın Ön Jürisi Belli Oldu
-Borsa İstanbul Nasıl Kapandı?
-MEB'den Flaş Açıklama
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber