Haber Program 2.0.5.8 İndir | Sitene Sondakika Ekle | Ana Sayfam Yap | Giriş | Künye | İletişim 23 Ekim 2014 Perşembe 12:19  
 
Googleda Ara
Haberlerde Ara
Resimlerde Ara
TV KÖŞESİ
Canlı Tv İzle
TARİHTE BUGÜN
ŞANS OYUNLARI
Ayrıntılar
Ayrıntılar
Ayrıntılar
SÜPER LİG
Takım
1. Bursaspor 23 
2. Trabzonspor 20 
3. Fenerbahçe 17 
4. Kayserispor 17 
5. Antalyaspor 17 
6. 14 
7. Besiktas 13 
8. Ankaragücü 13 
9. Galatasaray 13 
10. Büyüksehir Bld. 13 
11. Manisaspor 12 
12. Gaziantepspor 10 
13. Eskisehirspor
14. Gençlerbirligi
15.
16. Sivasspor
17. Konyaspor
18. Kasimpasa
Detaylı puan tablosu için tıklayınız!
ABONELİKLER
Sitemiz Anadolu Ajansı ve Chan Haber Ajansı Üyesidir.
Add to Google
  Güncel
MİNİK BEDENLERE İŞKENCE
Bebekleri döven bakıcı tutuklandı
Yazı Boyutunu Büyüt: | 1 | 2 | 3 | 4 |
Bebekleri döven bakıcı tutuklandı
02 Aralık 2007 Pazar 09:17

Kocaelİ'nİn Karamürsel ilçesindeki Gazanfer Bilge Çocuk Yuvası'nda çalışan bir bakıcı anne, 0-3 yaş arasındaki çocuklara kötü davrandığı iddiasıyla tutuklandı.

Sosyal Hizmetler ve Çocuk Esirgeme Kurumu İl Müdürlüğünce, kuruma bağlı Karamürsel Gazanfer Bilge Çocuk Yuvası'nda görevli Kız Meslek Lisesi Çocuk Gelişimi ve Bakımı Bölümünden mezun bakıcı anne S.S'nin, 0-3 yaş arasındaki çocukları terlikle dövdüğü, cep telefonuyla çekilen görüntüyle tespit edildi. Müfettişlerin, Karamürsel Cumhuriyet Savcılığına suç duyurusunda bulunması üzerine gözaltına alınan S.S. mahkemece tutuklandı.

Bu haber 1335 kez okunmuştur.
  Haberleri, Hava Durumunu ve Doviz Kurlarını bilgisayarınızdan takip etmek için tıklayınız.
  Bu habere oy verin
  En çok puan alan haberler
Toplam 1 ziyaretçi
Ortalama 10 Puan verdi.
Yorum Yaz
Arşivime Ekle
Arkadaşıma Gönder

"Bebekleri döven bakıcı tutuklandı " başlıklı habere ilk yorumu siz yapın!

 Yeni Eklenen Güncel Haberleri
Avukat Çifte Korkunç İnfaz 23.10.2014 10:45
Adana'da Avukat 50 yaşındaki Yüksel Pişkin ve eşi 48 yaşındaki Dilay Pişkin oturdukları villanın mutfağında bıçaklanarak öldürülmüş halde bulundu.
Kategori: Güncel
Diyarbakır'da 1 Kişi Gözaltına Alındı 23.10.2014 11:16
Silvan ilçesinde kaçak elektrik kullananlara yönelik denetim yapan 10 DEDAŞ personelinin kaçırılmasına karıştığı iddiasıyla bir kişi gözaltına alındı.
Kategori: Güncel
Erdoğan'dan Binali Yıldırım'a Yeni Görev! 23.10.2014 11:10
Erdoğan, dev projeleri takip için özel ekip kuracak. Ekip Binali Yıldırım'a bağlı ancak yasal olarak genel sekreterlik altında görev yapacak.
Kategori: Güncel
İstanbul'un Beklediği Proje Durdu mu? 23.10.2014 10:23
Milyonlarca İstanbullu'nun dört gözle beklediği, Avrupa ve Anadolu yakasını Boğaz'ın altından tüplerle birleştiriren Marmaray'ı Halkalı'ya kadar uzatma projesinin durma noktasına geldiği için askıya alındığı iddia edildi.
Kategori: Güncel
Yargı Paketi Komisyona Değişti 22.10.2014 21:00
Kamuoyunda "yargı paketi" olarak bilinen kanun teklifinin bazı maddeleri TBMM Adalet Alt Komisyonu'nda değiştirildi.
Kategori: Güncel
Genelkurmay'dan Jandarma Açıklaması 22.10.2014 17:03
Genelkurmay Başkanlığı, Jandarma ve Sahil Güvenlikin İçişleri Bakanlığı'na bağlamasına ilişkin açıklamada bulundu
Kategori: Güncel
Erdoğan: Peşmergenin Geçişini Teklif Eden Benim 22.10.2014 16:13
Peşmergenin Kobani'ye geçmesi konusunun kendisinin ABD Başkanı Obama'ya önerdiğini ifade eden Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kobani'nin ABD için stratejik önemini anlayamadığını söyledi. Havadan atılan ve IŞİD'in eline geçen silahlara da dikkat çeken Erdoğan
Kategori: Güncel
Kıbrıslı Rumlardan Çirkin Tehdit! 22.10.2014 16:08
Güney Kıbrıs Rum Kesimi, sondaj çalışması yaptıkları Doğu Akdenizde Türkiyenin doğalgaz araması yapmasının ardından Türkiyenin AB müzakerelerini engelleyeceklerini açıkladı.
Kategori: Güncel
Ve Onay Verildi! 22.10.2014 15:05
Irak Kürt Bölgesel Yönetimi'nden Suriye'nin kuzeyindeki Kobani'ye (Ayn el Arap) ilk aşamada ağır silahlarla donatılmış 200 Peşmergenin gönderileceği bildirildi
Kategori: Güncel
10 Dedaş Personeli Kaçırıldı 22.10.2014 15:00
Diyarbakır'ın Silvan İlçesi'nde Dicle Elektrik Dağıtım A.Ş.'nin (DEDAŞ) 10 personeli henüz kimliği belirlenemeyen kişiler tarafından kaçırıldı.
Kategori: Güncel
O Kadına Tepki Büyüyor 22.10.2014 14:33
Kur'an'ı Kerim'i ayakları altında çiğneyen provokatör kadın hakkında Cumhurbaşkanı Erdoğan ile Diyanet İşleri Başkanı Görmez'in de şikayetçisi olmasının ardından dava yağıyor.
Kategori: Güncel
Dink Cinayetinde Yeni Gelişme 22.10.2014 11:18
Hrant Dink cinayetinde Cerrah'ın da aralarında bulunduğu 9 kamu görevlisi yargılanabilecek.
Kategori: Güncel
HÜDA-PAR Üyesine Silahlı Saldırı 22.10.2014 11:07
Bingölün Karlıova ilçesinde yaşayan Hüda-par üyesi Fethi Yalçın bu sabah evinden çıkarken uğradığı silahlı saldırı sonucu yaşamını yitirdi.
Kategori: Güncel
TRT'ye Flaş Atama 22.10.2014 10:26
TRT Genel Müdürlüğüne Şenol Göka atandı.
Kategori: Güncel
İşte Peşmergenin Kobani'ye Geçeceği Tarih 21.10.2014 21:46
KDP'ye yakınlığı ile bilinen Rudaw'ın haberine göre Peşmergenin gelecek hafta ağır silahlarla Kobaniye gideceği bildirildi.
Kategori: Güncel
Yebi Yargı Paketi TBMM'de 21.10.2014 17:16
TBMM Adalet Komisyonu, katalog suçları genişleten, makul şüphe üzerine arama kararı, hakim ve savcı maaşlarında artış, avukatların soruşturma dosyasına erişimine kısıtlama gibi düzenlemeler içeren yargı paketini alt komisyona sevk etti
Kategori: Güncel
Bakandan Jet Açıklama: Bilgim Var 21.10.2014 16:24
Peşmergenin geçişinden askerin bilgisi olmadığı iddiasına yönelik Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz'dan açıklama geldi Yılmaz; "Benim bilgim dahilinde ben askerin bakanıyım benim bilgim var" dedi.
Kategori: Güncel
Asansör Faciasında Torunlar'a Takipsizlik 21.10.2014 15:45
Mecidiyeköy'de yaşanan asansör faciasına ilişkin hazırlanan iddianamede 25 şüpheli için hapis cezası istendi. Soruşturma kapsamında Aziz Torun'un da aralarında bulunduğu şirket yetkilileri hakkında takipsizlik kararı verdi.
Kategori: Güncel
Milli Savunma Bakanı İsmet Yılmaz: Ben Askerin Bakanıyım 21.10.2014 12:11
Dün Genelkurmay'dan ilginç bir Peşmerge çıkışı gelmişti. Peşmerge'nin Türkiye'den Kobani'ye geçişi için TSK, "Bu konunun muhatabı biz değiliz" demiş ve adres olarak Dışişleri'ni işaret etmişti. Bu konudaki son noktayı Milli Savunma Bakanı İsmet Yılma
Kategori: Güncel
Ankara Üniversitesi'nde Olay! 21.10.2014 11:59
Ankara Üniversitesi Dil Tarih ve Coğrafya Fakültesi'nde karşıt görüşlü öğrenciler arasında kavga çıktı.
Kategori: Güncel
DÖVİZ
USD
EURO
GBP
ÇOK OKUNANLAR
-İstanbullular Dikkat! Yol Kapandı
-Diyarbakır'da 1 Kişi Gözaltına Alındı
-Erdoğan'dan Binali Yıldırım'a Yeni Görev!
-TRT'den Büyük Hata!
-CHP Milletvekili İstifa Etti
-Esad Harekete Geçti! 35 Yaş Altını...
-Avukat Çifte Korkunç İnfaz
-200 TL'ye Otomobil!
-Kahveyi Taradılar
-Kar Yağışı Türkiye'ye Doğru İlerliyor
GAZETE SAYFALARI
DÜNDEN KALANLAR
-Dolar 2,2431 TL
-Otobiyografisini Filme Çekecek
-Genelkurmay'dan Jandarma Açıklaması
-ABD, İncirlik'in Alternatifini Buldu
-Erdoğan: Peşmergenin Geçişini Teklif Eden Benim
-Kıbrıslı Rumlardan Çirkin Tehdit!
-Ve Onay Verildi!
-10 Dedaş Personeli Kaçırıldı
-O Kadına Tepki Büyüyor
-3 Kişi Donarak Öldü
 Gizlilik İlkeleri ve Kullanım Koşulları  | E-Mail  | İletişim Formu RSS Haber RSS Haber XML Haber